måndag 9 mars 2009

Bok-SM

Bok-SM och Kapitel 1 har fungerat bra som en piska i mitt skrivande och har fått mig att arbeta lite annorlunda. Att få respons från läsare har varit fantastiskt. Men nu är det den 9 mars, min bok är inte klar och den 31 mars är det deadline. Då ska de färdiga böckerna vara inlämnade till tävlingen. Jag kommer nog inte att vara bland dem. Det är fortfarande inte omöjligt, men jag tror att jag nöjer mig här. Jag vill skriva en jävligt bra bok, som blir antagen av ett förlag. Hinner jag till 31 mars så visst då deltar jag i tävlingen. Men gör jag inte det så kör jag den vanliga modellen. Skickar iväg ett fysiskt paket, bära eller brista. Jag har haft på tok för mycket för mig de senaste månaderna. Jag borde åka iväg någonstans och bara skriva. So wish I could.

Inga kommentarer: