onsdag 5 november 2008

Mot fiket!

I dag har jag återigen släpat med mig laptopen i väskan, i hopp om att kunna sluta i tid och bege mig till första bästa café med latte och eluttag. Det finns ett jättetrevligt café som uppfyller de specifikationerna och inte ligger långt ifrån min bostad. De har massor av eluttag vid nästan varje bord. Det måste ha varit kontor där en gång i tiden, för det brukar verkligen inte finnas eluttag på caféer. Jag vill bara avsluta allt jobb nu, bra, klart och tidigt.

3 kommentarer:

Johanna Wistrand sa...

Blue Mountain?

On mission sa...

Jag tror det heter Columbus och ligger inte långt från Zenit. Fast jag kom inte iväg igår. Kommer att ha nytta av din kurs kan jag säga!

Johanna Wistrand sa...

Zenit ligger vid Oceanen där jag har kontor :-)
Hmm Columbus känner jag inte till.
Sag ett mysigt kafé på Andra Långgatan häromdagen "Mitt andra hem" där satt folk med laptops. Fast det gör de överallt numer å andra sidan.